دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم جدید من با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید من با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم من

دانلود فیلم من

دانلود فیلم جدید من بدون سانسور با لینک مستقیم

Download New Film “I” Man

دانلود فیلم جدید من با لینک مستقیم

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۳

کارگردان : سهیل بیرقی

بازیگران: لیلا حاتمی در نقش آذر، امیر جدیدی در نقش آریا، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطاییان، مانی حقیقی، حمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی، مرتضی آقا حسینی

خلاصه داستان : «من» ما رو نرقصون آذر..‏.

دانلود فیلم جدید من با لینک مستقیم

فیلم سینمایی من اولین ساخته سهیل بیرقی در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور دارد. سهیل بیرقی سابقه دستیار کارگردانی و مدیر برنامه ریزی در فیلم های «اسب حیوان نجیبی است»، «کیفر»، «تردید»، «بی خود و بی جهت»، «استراحت مطلق»، «زندگی با چشمان بسته»، «هر شب تنهایی» و «من دیه گو مارادونا هستم» را دارد.

تاریخ اکران من
۲۷ امرداد ۹۵٫

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی
۱۴ دی ۹۵ .

آنونس فیلم من, بازیگران فیلم من, دانلود آنونس فیلم من, دانلود تیزر فیلم من, دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم من, دانلود روزانه, دانلود فیلم, دانلود فیلم ۱۳۹۴, دانلود فیلم ۲۰۱۶, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم ایرانی جدید من, دانلود فیلم ایرانی من با کیفیت ۷۲۰, دانلود فیلم با لینک مستقیم, دانلود فیلم با لینک مستقیم من, دانلود فیلم جدید, دانلود فیلم جدید ایرانی, دانلود فیلم جدید من, دانلود فیلم سینمایی, دانلود فیلم سینمایی من, دانلود فیلم من, دانلود فیلم من با کبفبت بلوری, دانلود من, عکس های فیلم من, فیلم جدید من, فیلم من, معرفی فیلم من, 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.