دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی به نام خیلی دلم

دانلود آهنگ جدید  مسیح و آرش ای پی به نام خیلی دلم تنگه از رادیو جوان

Download New Music By Masih Ft Arash AP  Called Kheyli Delam Tange on Radio Javan

 

 آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی بنام خیلی دلم تنگه

خیلی دلم تنگه گلای باغچه رو چیدم من ببین چه قشنگه
لباس نو پوشیدم واست ببین چه خوش رنگه
بهم میاد یا نه
بد نشدم من که
ببین چقدر آروم
بغضمو قورت میدم نمیاد از این چشما اشکه
آروم بقل کردم عکسامونو بد نبودم من که
دلمو گم کردم اما باز خیلی دلم تنگه
آروم شدم سنگدل

https://radiojavan.me/masih-ft-arash-ap-kheyli-delam-tange/

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش ای پی به نام خیلی دلم

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد از رادیو جوان

Download New Music By Yousef Zamani Called Daste Rad on Radio Javan

 
 LYRICS

 

تو که نمیدونی داری دل منو کجاها که نمیکشونی رفتی کجا داری خاطره های خوبمونو میسوزونی بجون تو دیگه جواب سوالایه دلو نمیدونم سلام دیگه نمیشه دروغی به دلم برسونم تو نمیدونی یه آدم وقتی یه روز عشقشو از دست داده باشه همه کاری میکنه عشقشو برگردونه و یه لحظه باش باشه تو ندونستی نباشی همه دلخوشیمو از دلم گرفتی من دعا میکنم هیچ روزی نیاد به زورگار من بیوفتی دست رد وقتی به قلبم زد وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست بره این منه ولگرد تویه خیابونا هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد دست رد وقتی به قلبم زد وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست بره این منه ولگرد تویه خیابونا هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد تو که نمیدونی هوا بارونی که میشه حالم چقده بده نه نمیدونی از تنهایی چه چیزایی به سرم زده تو رو خدا نذا اونی که دیونه ی توعه سر کنه باهات یادگاریایی که مونده تو خونه همین لباسی که بویه تو رو میده تو نمیدونی یه آدم وقتی یه روز عشقشو از دست داده باشه همه کاری میکنه عشقشو برگردونه و یه لحظه باش باشه تو ندونستی نباشی همه دلخوشیمو از دلم گرفتی من دعا میکنم هیچ روزی نیاد به زورگار من بیوفتی دست رد وقتی به قلبم زد وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست بره این منه ولگرد تویه خیابونا هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد دست رد وقتی به قلبم زد وقتی ترکم کرد اینو نمیدونست بره این منه ولگرد تویه خیابونا هر کیو میبنم میگم به عشقم بگو برگرد برگرد

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد رادیو جوان

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام دست رد

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام ترانه ای برای سال ها بعد

Download New Music By Siamak Abbasi Called Taranei Baraye Salha Baad

 

آهنگ جدید سیامک عباسی بنام ترانه ای برای سال ها بعد

https://radiojavan.me/siamak-abbasi-taranei-baraye-salha-baad/