دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ,دانلود آلبوم جدید,دانلود موزیک ویدیو,آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم جدید ۷ ماهگی با لینک مستقیم

 ۷ ماهگی با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدید ۷ ماهگی با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ۷ ماهگی

دانلود فیلم ۷ ماهگی

دانلود فیلم جدید ۷ ماهگی بدون سانسور با لینک مستقیم

Download New Film 7 mahegi

دانلود رایگان فیلم مرگ ماهی

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۴

کارگردان : هاتف علیمردانی

بازیگران: حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، رضا بهبودی و…

خلاصه داستان : فیلم ۷ ماهگی بین دو خانواده طبقه متوسط شهری اختلافی رخ میدهد که برای رفع اختلاف ها با نظرهای مختلفی مواجه هستند…

دانلود فیلم جدید ۷ ماهگی با لینک مستقیم

[ پخش بزودی از موزیک پرشیا ]

منصور لشکری قوچانی با اشاره به فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی گفت: نسخه نهایی «هفت ماهگی» را به زودی و در روزهای اول هفته جاری آماده و به دفتر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارسال می کنیم. این فیلم یک اثر متفاوت است و می توان آن را یک گام رو به جلو از سوی هاتف علیمردانی در سینمایش دانست.

وی ادامه داد: «هفت ماهگی» از نظر تکنیک های سینمایی و محتوا نسبت به آخرین ساخته این کارگردان جوان با نام «کوچه بی نام» با پیشرفت بسیاری همراه است.

این تهیه کننده سینما با اشاره به بازی متفاوت بازیگران این فیلم سینمایی توضیح داد: حامد بهداد یکی از نقش های بسیار متفاوت خود را در این فیلم تجربه کرده است و فکر می کنم که می‌تواند سیمرغ بهترین بازیگر را برای بازی در این فیلم از جشنواره فجر دریافت کند. همچنین باران کوثری نیز با توجه به بازی متفاوت خود در نقش یک زن باردار می تواند امسال هم مانند سال گذشته شانس سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.